Način plaćanja

Postoje dvije metode plaćanja naručenih proizvoda na webshopu:

  1. Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke

Dostava i isporuka

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Trgovac se obavezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija.

Vrijeme dostave
Sve narudžbe šaljemo brzom poštom i vrijeme isporuke je uglavnom unutar 2 radna dana.  Izuzetak su neradni dan (nedljelja i praznici) kada nismo u mogućnosti slati narudžbe. Narudžbe zaprimljene na neradne dane će biti poslane prvi radni dan poslije toga.

Cijena dostave
Za sve narudžbe vrijednosti preko 300,00 Kn dostava je besplatna. Za sve narudžbe vrijednosti manje do 300,00 Kn trošak dostave snosi kupac i on iznosi 40,00 Kn.

Povrat i reklamacija

  • Imate pravo na reklamaciju kupljenog artikla u slučajevima kada je:
  • Ambalaža oštećena zbog neodgovarajućeg pakiranja za transport
  • Istekao rok uporabe
  • Isporučen pogrešan artikl u odnosu na onaj koji je naveden na vašoj narudžbenici (koju ste zaprimili na vašu e-mail adresu)
  • Sadržaj neotvorenog proizvoda manji od onog koji je naveden na pakiranju
  • Proizvod funkcionalno neispravan

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. No, potrebno je da nas o istome odmah obavijestite putem e-maila na: info@friz.hr ili telefonski na broj +385 21 235 479. Reklamaciju ste dužni prijaviti u roku od 48 sati od preuzimanja narudžbenice na e-mail adresu, telefonskim putem ili osobno u našoj poslovnici. U slučaju funkcionalne neispravnosti proizvoda, molimo da nas o istoj odmah obavijestite na gore navedene kontakte, a mi ćemo uputiti kurirsku službu kako bi preuzela neispravan proizvod od vas i dostavila nam ga natrag.

Molimo da sačuvate račun i garantni list (ukoliko proizvod ima garanciju) koje ste dobili u paketu uz isporučeni artikl. Ukoliko ste nezadovoljni kupljenim proizvodom, kontaktirajte nas i mi ćemo se potruditi da vašu žalbu riješimo u najkraćem mogućem roku. U slučaju opravdanosti Vaše žalbe i njenog usvajanja, a u skladu sa gore navedenim stavkama, imate pravo po vlastitom izboru na:

  • Zamjenu za nov i ispravan isti artikl.
  • Vraćanje iznosa novca koji je naplaćen po računu.
  • Zamjenu za drugi artikl za koji je naznačena ista cijena na friz.hr trgovini.
  • Zamjenu za drugi artikl koji ima veću cijenu od kupljenog, uz nadoplatu.

Troškove zamjene artikla snosi Frizerland d.o.o.

Servis

  • Za sve uređaje koje prodajemo nudimo servis i podršku. Ovlašteni smo serviseri za Moser, Wahl, Ermila, Gamma Piu, Oster, Andis.