Često postavljena pitanja (FAQ)

Kako mogu poručiti proizvod?

Proizvod možete poručiti kao gost ili kao registrirani korisnik. Uz proizvod koji želite naručiti kliknite na ikonu DODAJ U KOŠARICU, nakon čega ćete dobiti pregled stanja vaše košarice. Kliknite na link „PLAĆANJE“, ispunite obrazac i idite na "NARUČITE". Nakon uspješne narudže dobit ćete potvtdu. Narudžba će stići na vaša vrata unutar tri radna dana. Više o uvjetima kupovine pogledajte ovdje.

Kako ide isporuka i plaćanje proizvoda?

Robu šaljemo brzom poštom i vrijeme isporuke je 3 radna dana od trenutka zaprimanja narudžbe. Robu ne dostavljamo izvan granica BIH.

Cijena isporuke je 6,00 KM za narudžbe vrijednosti manje od 100,00 KM, a besplatna za narudžbe za koje plaćate 100,00 KM ili više. Robu plaćate karticom na webshopu ili gotovinom prilikom preuzimanja.

Što je kupon (kod za popust) i kako se koristi?

Kupon, odnosno "kod za popust" je niz znakova tipa "popust2022" koji upisujete prilikom završetka narudžbe i tako ostvarujete određen popust na kupovinu. 

Koja je cijena dostave?

Trošak dostave je 40,00 Kn za sve narudžbe ispod 300,00 Kn. Za narudžbe u vrijednosti od 300,00 Kn i više, snosimo trošak dostave. Trošak dostave isti je za sva područja u RH.

Kako otkazati narudžbu?

Narudžbu ju moguće otkazati slanjem e-maila na frizerland@hotmail.com koji sadrži vaše podatke i broj narudžbe.

Što ako proizvod ima nedostatak?

Iako se maksimalno trudimo da to toga ne dođe, ukoliko želite reklamirati proizvod, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail frizerland@hotmail.com s opisom problema ili nas nazovite +385 21 235 479. Nakon pregleda vraćene robe ćemo vas obavijestiti o daljnjim koracima.

Zašto moram dati broj telefona?

Broj telefona potreban nam je radi lakše komunikacije. Vaš broj telefona je potreban i kurirskoj službi radi dostave.

Postoji li minimalan iznos narudžbe?

Ne. Naručiti možete proizvode u bilo kojem iznosu.